چهارشنبه، مرداد ۳۰، ۱۳۹۸

دیدار با دکتور رحیمی


امروز، دوست عزیزم دکتور مجیب الرحمن رحیمی لطف نموده و به دیدنم آمده بودند.
چند ساعتی باهم نشستیم؛ تبادل نظر و رازدِل کردیم.
از لطف برادرانه ی شان سپاس گزارم.
٭٭٭٭٭
پ.ن: نفر سوم درین عکسها، پسرارشدم علی عبدالله اسکندری است.

7جولای 2019

یاد داشت فیس بوکی دکتور رحیمی بعد این دیدار در صفحه خودشان
تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد
در سفرم به لندن روز یکشنبه ۱۶ سرطان ۱۳۹۸ به زیارت آقای عبدالمجید اسکندری به شهر لیستر بریتانیا رفتم. او را بعد از مدت طولانی و یک دور سخت و پرچالش مبارزه و مجادله با مریضی در منزلش ملاقات کردم. از من به عنوان یکی از اعضای پرافتخار این خانواده استقبال کرد.
مثل همیش با روحیه و استوار بود؛ انگار هیچ اتفاقی نیفتیده باشد. مثل همیش از مبارزه و ادامه‌ی کار هدفمند برای تحقق عدالت و آزادی گفت و وعده سپرد که بعد از طی معایینات باردیگر به کابل برگردد و در ...انتخابات پیش‌رو باهم برای پیروزی کارکنیم.
سال‌ها است آقای اسکندری را می‌شناسم و با هم محشوریم. همیش از توصیه‌ها، راهنمودها و حرف‌های حکیمانه‌ی این پیرخردمند آموخته‌ام و از هیچ خیر و نصیحتی برایم دریغ نکرده است.
من با پوزش از تأخیر برای خبرگیری با توجه به مصروفیت‌ها و مشغولیت‌هایم سلام‌های رییس اجراییه کشور و اعضای کانون اصلاحات را به آقای اسکندری وسیله شدم و یک جلد کتاب مباحث جدل‌برانگیز را برایش اهداء کردم.
از میزبانی و صفا و صمیمت خانواده‌ی محترم اسکندری تشکر می‌کنم و برای این بزرگ اندیشه، خرد، فرهنگ و مبارزه آرزوی صحت و سلامتی دارم.





Afbeelding kan het volgende bevatten: Abdul Majid Eskandary en Mujib Rahimi, zittende mensen en pak
Afbeelding kan het volgende bevatten: 3 mensen, inclusief Abdul Majid Eskandary, zittende mensen, tafel, eten en binnen
Afbeelding kan het volgende bevatten: 3 mensen, inclusief Abdul Majid Eskandary en Mujib Rahimi, zittende mensen
Afbeelding kan het volgende bevatten: 3 mensen, inclusief Abdul Majid Eskandary en Mujib Rahimi, staande mensen, plant, pak, boom en buiten


هیچ نظری موجود نیست: